bounce it up

sitter nu i broder och ellinores lägenhet :) fixat restuppgiften för matten
nu väntar bara att jag ska ta tag och börja läsa min engelskabok som ska vara utläst till på torsdag som bara är läst ca 10 sidor, jag funderar ändå på att börja från början för att förstå sammanhanget och sträck läsa ikväll :\

dessutom är mina nya mjukisbyxor klara, stora, härliga och bruna - me like

efter maten blir det marräng bak, jag har väntat så länge och det kommer bli så gruvligt gott, det vattnas i munnen !!

sen blir det so you think you can dance förövrigt mitt favoritprogram :)
jag blir bara så fruktansvärt sugen !! ;)
jag skulle seriöst kunna spendera hela mitt liv till dans, det måste endå vara det ropligaste som finns, kroppen liksom bara smälter samman med själen, det ger mig ro glädje och framförallt sånt grymt rus i kroppen !
jag funderar på att flytta till en stad där dansen faktsikt går göra någonting av, dansa allt som bara går varje vecka, eller om det skulle gå lyckas komma in någonstans på någon högskola eller liknande med dans skulle verkligen göra mitt liv värt, och jag har faktiskt hittat någonting jag vill så mkt så att det är sjukt !! :) än så länge hinns det bara med att dansa 4 gånger i veckan då hästen tar upp resterande av tiden. men det kommer!! :)

jag och emmy har diskuterat starkt om att köpa en tönthund och springa runt och bära på, bara för att dom är så söta och har utåtstående ögon, och sen skulle det vara rätt tufft att ha en minihund och senare skaffa en större hund som den lilla bossar över :) det här typ den sötaste hunden jag har sett :) jag vill nästan bara äta upp den !!
image12

dressyrtränade med hästen igår, hon skötte sig superfint och var jätteduktig, lite motsträvig ibörjan men det släppte med lite hjälp, riktigt trevliga skolor :)
förhoppningsvis är vi på väg tillbaka, och det med en skräll, vänta ni bara !!

nu har baby boo varit borta i snart två veckor (imorgon) det är iaf två veckor sen vi sågs idag.. :(
typ bara 2 veckor och 6 dagar kvar innan han återvänder till sverige och mig !! :)

yummie ;D

Kommentarer
Postat av: emily

ja, alla tummar och tår vi har! det skulle vara grymt skönt, bara komma bort och chilla liksom...

du med sötnos :) tönthund for life ;) ...

2008-04-01 @ 19:13:51
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0