flera men ändå bara en

x3m i fredags m. k & s.. vi har seriöst something goning on ;) HAHA.. trevligt iaf ..
förfest och firanade för emelie och anna, - det dög..
sf taket med emily och co, det var mys, måste spendera mer tid du och jag töt !! :)
träffade mkt folk som man inte sätt på länge, folk som gör en glad ! :) - dansa är livet !

micketräning lördag-söndag, nya känslor till dressyren, jag som nästan hade gett upp ? :) hjärtat skötte sig bra, du kan bara du vill om vi kämpar tillsammans så kan det blir bra!! :)

t.h träning i nordmaling, jag tkr inte om att stå på backen, jag längtar verkligen tillbaka till att få hoppa min egen häst, men nu är det inte långt kvar, nästa söndag blir det träning i innertavle !! :*

image18

mockning
på travet, det, rätt snabbt och effektivt, det duger om man är många !!

skolan är kvävande, jag får verkligen ingen luft, hoppas det släpper...

stora förändringar händer snarast!

kan inte sluta älska - so sick..

Kommentarer
Postat av: emmy

det måste vi verkligen! :) valborg?

2008-04-28 @ 22:29:05
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Tirri

hehe ja men det är ju bara att sup på valborg du å.
sen äre bara att ta en nål å trycka igenom.. klarrt ;) hehe.
Puss söt

2008-04-29 @ 20:35:19
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0