new me

från och med idag ska "mitt nya liv" börja..
För tillfället har vi hund, bror och elli är på resa så elsa bor med oss - du är min nallebjörn som skänker mig tröst
skolan idag har varit allt för mkt på samma gång, ++ för massage på morgonen iaf..
matteprov & svenska redovisning - vad ska man säga ? - don't fall back in old routines..
image16

hästen var kalas idag, vi gjorde knappt ngt vettigt, men hög form och entusiasktisk - kanske kan det blir ngt bra, nu?

hemläxa följade 5 veckor :
varje dag : stretch 30min - för min kroppsliga hälsa
3 dagar i veckan - skriva tre bra saker... (det sitter långt inne)

onsdag sover jag på ch, vill du ha tag i mig så ring :) - kan spendera kortare stunder vid datorn, möjligtvis!

bara 5 dagar kvar nu !!

carry on, carry me
carry everything you need
you need ar reason to be strong
carry on, follow trough
you got to do what you got to do

^^
gåshud

Kommentarer
Postat av: carro

söt hund!

2008-04-18 @ 21:40:01
URL: http://zeto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0