where is the flow

Veckan har varit konstigt, mkt har hänt..
Dansen blir lidande pga mina återliga besök på tandis...

Skolan får mig att må så dåligt, det känns verkligen som jag ska kvävas där..

våren har medfört sig mycket konstigt, jag tror att luften är förgiftad?
tack LisaM för igår, det vart alldelens för kort och det finns så mkt mer jag skulle vilja prata om...

dawid, du är tokig och har mkt idéer - det blir nog bra i slutändan..
huvudvärken idag var inte det bästa :\ jag vill bara sjunka under jorden och kräkas..

lättast nu är att plugga med dunder huvudvärk, pallar inte omprov..

vem röstar för barbent i skolan imorron ? :)

++ är iaf i veckan att alla mina vänner faktsikt visar sig när man behöver dom, däremot kanske inte allt är roligt att höra, men sanningen är inte bäst alltid...

huden är söt och gör mig glad, jag slipper sova i en tom säng...

så mkt som jag skulle vilja göra och säga, men jag önskar jag vore någon annan..

micketräning lördag, titta på tomastäningen på söndag ! - jag saknar träning som faktsikt ger ngt mer än bara för kroppen...

Kommentarer
Postat av: emmy

känner mig lite träffad :) tagga micketräningen! du komer älskar han :)

2008-04-25 @ 10:10:23
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emily

söt och söt, tokig är den iaf!

2008-04-27 @ 16:58:24
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0