zombie vs lycka

klev upp kring 9, ddet var verkligen en plåga..
sov kring 5 timmar inatt, inte det bästa kkasnke ? - trevligt var det iaf :)

målade bommar på SURF mellan 10-13 typ :) det kommer bli jävligt snyggt !!
fick hämtning av bror för att sitta på carlshem, dock däckade jag i soffan, totalt okontaktbar minst 1timme..

hämtning hem, plocka katten och sen vart det att sova mera - jävligt skönt ! :)

plugg mellan 18.oo-19,3o :\

"Hoppträning" violetta - du växer verkligen i mina ögon, och tro det eller ej jag börjar gilla dig skarpt, du gör mig faktsikt lycklig from time to time :)
klockren träning, skötte sig super och var jätte jätte duktig och lugn, Jennifer det märks att ni kommer frammåt och att ni har arbetat under veckan, riktigt trevlig :) hon är en blivande stjärna som inte kommer lämna himlen :)
image13

15dagar kvar, underhåll mig tills vidare...


trevlig helg, x3m med brudarna på fredag :) - jag börjar verkligen att storm trivas i erat sällskap :)
lördag nice med lite sällskap på dagen :) det var niice , kvällen blev lugn med mamma, söndag hoppträning målning mm^^ helgen innehöll lite sömn, men den var välbehövlig och ljuset i tunneln har kommit tillbaka :)

Puss

Kommentarer
Postat av: tirri

vilken söööt heest ;)

2008-04-07 @ 16:50:18
Postat av: emily

alltså, två månader är väldigt länge, men jag har satt en gräns på en månad som är "okej", två månader, då är jag kung!

2008-04-07 @ 17:07:01
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emily

TT sitter och mixtrar i den! Gulliga han :)

2008-04-10 @ 20:34:02
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0