different

hampus har nu åkt till norge, obestämd tid - kanske länge kanske kort.
jag röstar för kort, dom sista dagarna har varit underbara !! :*
babylove

utgång igår med karin och susanna, oj vad jag kommer sakna er när ni åker.
suttit hela "morgonen" och pratat med suss, du ger mig ändå hopp om att forstätta dansa,
att det kanske är värt det och att det kan finnas ngt mer än bara lycka att uppnå.. kanske höstens räddning?

mys med malin idag på båten, jag trivs verkligen och skulle inte kunna tänka mig en framtid utan dig,
ibland kanske man glömmer bort vilka vänner det är man vill spara för livet och vilka man faktiskt kan lita på i alla lägen.
du är precis en sådan, någon som jag vill behålla för alltid som alltid får mig att må bra och lämna allt runt om som kanske inte är supernice, och jag tror på att du och jag måste satsa, allt eller inget, tillsammans ska vi klara oss - uppleva världen och erövra den med allt tok !! :) - du gör så mkt mer än du anar


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer sakna dig också baby! Du måste dansa, jag ska dansa med dig hela september! :D

2008-08-02 @ 22:32:49
URL: http://karinlindahl.blogspot.com
Postat av: Malin

Tårarna bara rinner, du är för underbar! Finner inga ord :) puss

2008-08-03 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0