cold

åååh vad jobbigt det känns, helt slut efter varje dag jag har varit på surf,
den där satans förkylningen släpper verkligen inte taget... ursh ursh
sen kanske det inte hjälper att jag är typ allergisk ?

skönt iaf att jag styrketränade igår efter "jobbet" första gången på länge jag faktiskt fick
träningsverk ! KEEP IT UP måste verkligen lyckas den här gången, jag ska bli FIT
så är det bara, oavsett vad..



nu har kiara fått en kompis !! äntligen :*
hon är flyttat till djäkneböle och dinewalds tills återbesöket förmodligen för att få lite sällskap
och liva upp lilla bellabus som villha sällsakp , :) riktigt roligt att se att dom gick så bra ihop och gnäggade
åt varandra redan innan dom hälsade :) - hjärtat jag höll vad jag lovade om att du aldrig skulle behöva gå själv sommartid. även om det blev senare än jag någonsin kunde ana :/
älskade älskade sessan, bli bra nu - finn din lycka och bli bra, jag vill så mkt mer, och jag vet att du vill.. :)

..

jag saknar dig och hoppas du kommer hem snart, det är så mkt lättare när du är nära :)
du gör mycket mer än du anar bara genom att finnas nära och där..
är det någon jag trivs med så är det med dig kan jag lova, du är verkligen min bättre hälft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0