förvirrat

hur tolkar man:
det finns ingen plats du måste åtminstonde göra klart det du redan har
innan du börjar med någonting nytt.
samtidigt:
ja men då säger jag upp platsen om jag inte har någon att träna?
- men du vet ju inte hur det blir sen, då kanske du behöver platsen?

sluta gör mig så förvirrad!
jag behöver åtminstonde någonting som inte förändras helatiden i min vardag.
jag behöver veta att någonting stannar som det är eller förbättras till någonting bra..
allting kan ju inte måsta gå utför, just nu är det för många saker på för  kort tid.
utan att tänka efter så kan jag räkna upp minst 4 saker som inte blivit direkt som jag har tänkt mig..
tur  att jag aldrig räknar efter noga...

Kommentarer
Postat av: anne

Plats för vad? Vem?

2008-08-11 @ 20:29:49
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0