gossip girl

när man väl börjat kolla är det svårt att slita sig.
nya favoritserien måste jag nästan säga ; och jaa jag är efter alla andra.
förns nu på sommaren som jag faktiskt har tid att titta på teven, kanske blir
endel mer sånt till hösten, vem vet vem vet ? :)


trevlig utgång igår på droskan , jag tycker om er dansklassen!
nu har susanna åkt, det käns så himla tomt, du lämnar verkligen kvar
ett jätte stort hål ! och du kommer att saknas vareviga dag!!
allt med dig värmer mig och gör mig så himla glad, du får mig att må
bra.! men jag kommer till sthlm och hälsar på :) det har jag faktiskt lovat.
och som ronja sa, du är bäst men nu ska du bara till sthlm och bevisa dsamma!!
lycka till bästaste susanna ! - glöm aldrig

det käns bra att jag inte blir ifråntagen båda samtidig, karin jag kommer nog aldrig vilja
inse att du åker snart med, mina finaste goaste tjejjer.. sjukt hur mkt som kan komma på så kort tid..

jobb ikväll på shell, bara komma förbi efter klockan nio och säga hej :) natten kommer nog bli superlång
så det är skönt att jag aif har cassandra att börja jobba med ! blir nog superbra iaf :)

baby i miss u !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej.. har ni pratat mycket, alltså via telefon eller så? :)

Ja, jag kommer att ta det ändå, jag är jättetaggad på LYRISK HIP HOP! :D

Jag vet faktiskt inte, ska försöka få med det mesta, dvs. Ottos klasser, balett, jazz, modernt.. Du då? :) Jag var ju taggad på Rogers time to funk! Varför ska inte han undervisa något mer? :(

Okej, jag kanske vet vem det är, heter hon Hanna Sackarison eller nått sånt där? xD

Kram!

2008-08-17 @ 18:50:41
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Karin

Baby! <3

2008-08-17 @ 21:23:28
URL: http://karinlindahl.blogspot.com
Postat av: Jacqueline

Haha du är inte ensam om att hitta den serien sent, jag "hittade" den också nyss, eller jag har kanske lagt ner lite mer tid på att se den, den är sjuktbra!

Ha så kul i natt! ses imorgon kanske då du vilat upp dig? vi hörs! puss

2008-08-17 @ 21:54:06
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0