min bästa vän

följande dagar kommer nog vara ipren,ibumetin,alvedon och allt
som har samma värkan!!
Känner mig inte alls så fräsh som jag trodde jag skulle göra efter att ha tagit det så
lungt nu i alldelens för lång tid !! jag har lite dåligt samvete jag som hade blivit
så duktig på att träna, onsdagen var super och sen blir det såhär..
NYA tag när jag är fri snuvan, huvudvärken och halsen, resten kan jag leva med :)

nu börjar det närma sig min dansstart för den här terminen, det känns faktiskt rätt skrämmande..
speciellt om mitt PA arbete ska vara min egen dans .. URSH..
Än är det inte försent att ändra, men det ska kunna bli bra, jag tror det iaf..

jag har lite dåligt samvete för dom där presentkorten som ligger någonstans på mitt rum och skrotar..
det blir dax att leta fram dom och njuta av dom snart känner jag, NYA KLÄDER ÄR DET .. (sen kom jag ärligt inte på ngt klychigt att skriva)

jobbade idag och tjänade pengar, trots att jag kanske inte var i fräshaste laget ... normannen tyckte jag var roligt
iaf när jag stog och snuvade.. men men .. !

ett nytt bränt finger, jag börjar göra det till en vana.. det är inte okej!

gult nagelack idag - jag känner mig fräsig !! :)

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0