oklart

åh vad less jag blir på att skolschemat inte kommer ut,
dansskoleschemat inte kommer ut och min höst inte går att planera,
att inte ha kontroll och bestämma hur jag ska göra med allting gör mig väldigt frustrerad.
kanske därför det är så himla passade att baby är impulsiv och gör det som känns bra just då,
utan att planera.. - jag saknar dig för mkt för att du bara har varit borta några dagara, men that's life!

hoppas på en lucka nu så att jag får åtminstonde lite av det jag hade tänkt, går det här kanske det blir en
bra höst iaf, eller åtminstonde nåognting jag kan koncentrera mig på ge tid kärlek och kraft och sen kanske få lite resultat.
det skulle ju inte skada iaf om jag fick lite flyt, för med baby i norge hela hösten, ingen häst och lite dans så kommer jag bli
tokig. skolan kommer inte fungera om jag inte har någonting på fritiden som är nice och som jag kan koncentrera mig på
förlåt om jag skiver om massa vardagligt dravvel men är är tvungen att skriva av mig och får allting ssagt, en gång isf
många gånger till flera. iaf så tänker jag lägga mig i min säng och dra någonting gammalt över mig tills nästa skrivil kommer, och det lär inte ta allt för lång tid..

puss

Kommentarer
Postat av: emmy

om inte annat blir det - STUBBE



Hösten löser sig stumpen :) Det lovar jag!

2008-08-03 @ 13:41:23
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: Karin

Det kommer bli jättebra till hösten snuttis! Du ska ju till NY och hälsa på mig ju! =)

2008-08-03 @ 22:57:36
URL: http://karinlindahl.blogspot.com
Postat av: Emelie

men både östra och midgård har ju släppt sina scheman?

2008-08-10 @ 13:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0