school

sitter nu innan svenska i bibiloteket och letar lite efter en debattartikel som var läxa idag till svenskan..
som sagt, den är hittad.. då är det klart att skrivaren strular och jag inte får ut den..
men den är iaf hittad..

kan bara inte släppa det här med storhäst att jag måste vänta massa mycket mer..
.men men snart måste det ju vara dax att få lite flyt tycker jag..

asnice idag, första lektionen massage!!
fick prova på lite nya saker som energimassage och liknande.. inte helt fel..
kommer nog bli en spännande lektionstimme två gånger i veckan :)

drygt med massa lektioner kvar idag, svenska nu sen blir det medicinsterminoligo och avslutade med filmkunskap..
såå det är massa timmar kvar och jag är redan riktigt less...!

puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj då, men de är bara att kämpa på. Vem vet dagen går kanske snabbare än du tror. Vad blev de för debatt artikel till svenskan?

2008-08-22 @ 10:14:07
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0