shopping

fullspäckad dag vill jag lova!
äntligen hann jag in på shell och fixade inför extrajobbet - done
sen blev det en runda med karin på stan! - girl you are great!
shoppade endel kläder och annat nödvändigt :) två nagellack! :)

              ^^
svängde förbi dansskolan och umgicks lite med LM - mycket man som missat?
iaf är det typ bestämt vad jag ska dansa till hösten, eller tänkt att jag ska dansa iaf :)

prommis med suss och sen blev det filmkväll med syskonen asplund/knutas!
så mkt att prata om att tiden knappt räcker till, verkligen underbar och så himla rätt.
hade nog kunnat sitta i bilen hela kvällen om inte sömnen började dra i en.. hm.

saknar dig babyboo ! - nu börjar det verkligen bli dax för dig att komma hem!
you are always on my mind ! - och är du itne det så påminns jag genast! - ät mig! :]

pyttelite mer musik innan jag somnar!
puss

Kommentarer
Postat av: emmy

vad blir det för nån dans då?

konsultation? :) kraaam!

2008-08-15 @ 23:11:22
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0