tillbaka till verkligheten

kom på mig själv att planera morgondagen utefter att jag inte hade någon skolan.
tänka sig så skönt! men som sagt kom jag på det efter en stund.. inte alls lika roligt.
imorron blir det skolan, rida pysen och sen fara och jobba en sväng med cassi :)
det blir nog super !! :)

ååh inte alls taggad på skolan, inte ens lite, men jobbet känns faktiskt bara roligt :)
dock lite orolig över hur tisdagens hoppningar ska lösa sig med tiden efter skolan osv..
men det löser vi !!

onsdag blir det styrka stretch - fan vad skönt att komma igång.. och slippa träna själv!!
jag ser verkligen inte fram emot skolan .. blä blä blä

heller hann jag inte till jaqueline idag och imorron och tisdag blir det rätt sent, jag är dålig!!

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0