sweet baby

inte bloggat på ett tag nu, blivit endel att skriva diarium på aps istället (endå inte välbesökt blogg)
Nu sitter man hemma hos baby nyduschad och fräsch :)
känns skönt att ha dansat av lite energi ikväll ..

Fyllt 18 och har massa rättigheter nu, riktigt skönt att säga ; jag bestämmer själv !! :)

Mkt av engergin skulle måsta gå till skolan egentligen men den finns verkligen inte, så det blir det som blir.
och åtminstonde G hoppas vi på !!

hästen var söt, taggad som jag att börja ordentligt igen, vänta hjärtat det är bara ett litet tag kvar :)

tatuering kommer snart, börjar bli orolig nu fkatsikt, eller snarare nervös kanske :) -taggad och spänd av förväntan !!

troligen hittat vad jag vill spendera mitt första år när jag gått ut med :) - håll kroppen hel kanske det löser sig ?:)

Ridsportgalan i helgen - sanna söt
Corona på tisdag !! - 18++ vi taggar ;)

Kommentarer
Postat av: emmy

ändå skönt att veta vad man vill göra.. jag känner paniken

2008-02-28 @ 13:10:12
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0