fresh


i mitt nya liv ska jag fylle det med goda saker ..
tänkte faktiskt på det igår, visst "fel saker" är gott en stund, men inte i längden.
medan frukt bär och sånt är typ alltid gott och man känner sig fräsh efteråt och man mår bra :)
börjar faktsikt känna mig lite nojig men det ska bli bra till slut, även om det handlar om radikala förändringar i mitt liv.

iaf börjar stressen komma inför skåne - hur ska det lösa sig, med vad osv osv.
jag önskar det kan lösa sig och att det blir ungefär som jag planerat det skulle vara välbehövligt ! faktsikt.

nu är det mat sen blir det surf ikväll, kanske hinner träffa hampus oxå :)

puss

Kommentarer
Postat av: emmsipemms

hade ingen sprit och så busstrejk, går rätt bra inför trästock.. men nu har spriten löst sig iaf :)

2008-07-11 @ 10:51:21
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du tillsammans med hampus igen? :)

2008-07-11 @ 23:39:29
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0