i denna djungel

nu sitter jag och funderar och funderar hur allting ska gå till.
hittar jag en häst måste jag köpa den som jag skrev (förlåt om det är mycket hästsnack) men just nu är det just det som är på tapeten.. - framtiden HALLÅ.
Ska jag köpa en häst själv nu ta ett lån, avbetalning eller hur ska jag få till det..
och hur gör jag när jag kommer ha två hästar ? och kommer jag behöva  ha två osv osv..
frågorna är så många och jag vet inte alls hur jag ska få till det, vill ju inte lämna lillskrutten utanför men som det känns nu är det lite kört - fast det är det ju egentligen inte..
men samtidigt vill jag ha en tävlingshäst NU NU NU inte om ett halvår och ha någon månad på mig att rida in mig på den inför nästa säsong. men samtidigt kanske jag borde vänta och se vad som händer, sätta igång kiara och sen leta ngt, men det känns som så sent..
men hur ska jag hinna med två om det blir så och hur löser man det osv osv..
känner mig sjukt förvirrad men samtidigt som att ett bestlu måste tas typ vilken dag som helst annars är det kört.. eller det känns så iaf..

förlåt igen för att jag bara babblar om hästar, det är ingen som orkar lyssna annars så jag måste få skriva av mig.. !!
älskade älsade hjärtat !! <3  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Evelina, jag orkar lyssna! Miss you :)

2008-07-14 @ 22:09:21
Postat av: säändris

vill du prata så lyssnar ja ja lovar :)

2008-07-15 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0