byt ut det gamla mot nytt

nu blir det till att skicka in telefonen på reklamation ! - jaja jag vet att jag har sagt det länge, fine knapparna kan jag leva med att dom är trasiga, men att själva högtalarsaken när man pratar knappt fungerar.. då går det ju liksom inte

Då är den stora frågan:
Sony Ericsson vs Nokia?




Sony Ericsso
n
Fördelar                              Nackdelar
Bra musik mobil               DYR
Bra uppbygnad                 Mycke trassel
Bra funktioner                   Ingen reperatör i stan


Nokia
Fördelar                            Nackdelar
Grymt snygg design      Konstig uppbyggnad
Bra sevice                        DYR
Funktionell                       Musikmobil?
Välanpassad
Stilren


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har ju faktiskt råd om jag inte dansar, så jag kan faktiskt fara ändå - utan att dansa.. så får ni dansa xD Haha kul.. Men jag ska fråga pappa om jag kan få lite pengar av honom! Kanske farfar eller någon också :)



Men jag vill verkligen..

2008-06-10 @ 23:13:38
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0