take a bow

tävlade violetta idag :)
60 o 80, trasslade med transporten så fick skritta till surf - skruttponny !
skötte sig bra på tävlingen felfri och clearround rosett i 60 :) hade det varit tidshoppning hade vi vunnit ;)
80 var hon SUPERFIN, verkligen underbar, visste inte att den där känslan fanns i den där ponnyn - jennifer du ska vara med en stolt över att vara ägaren till tussen !! :)
Iaf fick vi ett stopp i omhoppningen pga funktionärer som stod i vägen, violetta är för snäll så hon stannade isf för att rida över dom, riktigt bitter - annars hade vi vunnit ..
Supernöjd och verkligen stolt - älskade sötnos du var så himla duktig
skrittade tillbaka till 4h har har finaste linne-brännan nu ;)tötis


somande i solen, grymt skönt när man är sjukt sönder :) - gosh
försöker komma igång med skolarbetet men utan lycka - have to do it !!

YESS erbjuden jobb till hösten - äntligen!! :)

raur.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, jag kan inget om hästar och tävlingar och sånt, men det låter som att det gick bra - Så grattis! :)

Haha du är inte ensam om att ha linnebränna :P



Min träningsvärk sitter fortfarande i, men nu kan jag gå utan att benen viker sig i alla fall, om man har tur så har det släppt helt till på onsdag! ;)



Ja du får säga till om det blir något, så man kan förvarna sina päron!



Haha längsta kommentaren ever, men jag måste bara säga att jag beundrar dig som kan plugga när du lyssnar på bra musik - Det kan inte jag :O Då koncentrerar jag mig bara på musiken.. och börjar typ dansa istället. Men haha hoppas det går bra med ditt pluggande :)



Vi ses!

2008-06-01 @ 20:53:43
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, jag kan inget om hästar och tävlingar och sånt, men det låter som att det gick bra - Så grattis! :)

Haha du är inte ensam om att ha linnebränna :P



Min träningsvärk sitter fortfarande i, men nu kan jag gå utan att benen viker sig i alla fall, om man har tur så har det släppt helt till på onsdag! ;)



Ja du får säga till om det blir något, så man kan förvarna sina päron!



Haha längsta kommentaren ever, men jag måste bara säga att jag beundrar dig som kan plugga när du lyssnar på bra musik - Det kan inte jag :O Då koncentrerar jag mig bara på musiken.. och börjar typ dansa istället. Men haha hoppas det går bra med ditt pluggande :)



Vi ses!

2008-06-01 @ 20:53:48
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0