end my misery

hoppningen som var planerad i stöcksjö gick i stöpet nästan direkt..
han skritta fram och börja trava då jag upptäcker att min tidigare "överkänsliga" mage hade rätt..
som jag befarat tidigare men stött ifråån mig då jag vet att man alltid överanalyserar när man sätter igång en häst om den är hel eller inte... jag befarade rätt.. hästen är iaf inte fräsh så mkt är sant..
veterinären kommer inte kunna göra ett piss, så vad ska jag då göra ? det finns ingenting som är fel?
ååååh snälla snälla döda mig, det här behöver jag verkligen inte ...

benet har nu svullit upp vilket fick mig att besluta att vi åker till veterinären på måndag, någonting är ju fel nu när det faktsikt har svullit upp, så förhoppningsvis så hittar dom det och det går att fixa :) - jag ger inte upp än

om mammas biljett går boka om blir det sthlm imorron förmodligen.. !! snälla låt någonting gå iaf !

Kommentarer
Postat av: Karin

Är hästen sjuk? :( du ska inte till sthlm, du ska leka med karin.. :/

2008-06-29 @ 23:24:52
URL: http://karinlindahl.blogspot.com
Postat av: emmy

jo men det är ju liksom det som är grejen, då har du ju ett val, att hänga på oss eller hänga med den som du stannar och snackar med :)

2008-06-30 @ 16:07:11
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0