lets do it !

Fanatism arbetet som ska vara klart till imorron, jag känner stress och panik då källor var super svårt att få fram, mer en typ egna tankar... måste skrivas !! träningsfanatism eller träningsmani någon?

Hör och häpna, jag provade balett idag för första gången någonsin !?! - det var kanske inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara, det var ganska spännande ? - måste bestämma höstens dans snart, mkt lite, inte alls?... mmaaahhh...


Idag fick jag bekräftat att jag kommer att instruera på tisdagar till hösten !! :) - wiiiieh, får jobba tillsammans med camilla (: inte helt fel alls inte ;D - extra pengar kommer behövligt (:

Planer inför midsommar ? - känner typ att det måste styras snart, jag vill helst lämna staden, dock med vilka vet jag typ- så fruktansvärt less på umeå , men kommer någon med ett bra förslag blir man nog kvar.. annars funderar jag på att dra någonstans, värt.. vart som helst kanske ?

börjar tagga onsdag nu med workshop - fett niiiice !! - mario och dawid :)
sjukt roligt med massa nya koregrafier och musik, människor och dans så mkt man bara orkar (:
dock kommer det kännas tomt ! du kommer saknas......




elin (;

Kommentarer
Postat av: Elin

Så söt du är! :)

Men du får dansa för mej och så tar vi i allt vi har! Så kommer det kännas som om jag är där.

Du måste sms:a och berätta hur det går för er. Och sen så ses vi senare. Pusspuss!

2008-06-02 @ 22:02:56
URL: http://knutsord.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej nu ska jag försöka förklara här:

1. Gå in på youtube och den videon du vill ha. Där finns det en ruta med en länk, jag tar ett exempel nu (this time med jojo). Den länken ser ut såhär <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7XsEz5fF0Kk&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7XsEz5fF0Kk&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>



2. Tryck på HTML-knappen, då kommer det fram en ruta med allt du skrivit - eller så är den tom om du inte skrivit något än. Klistra in länken där och sen trycker du på uppdatera knappen nere till vänster i den rutan. Då ska det funka!



Jag sa ju att det skulle gå bra! :)

JAg taggar sänder på workshopen här också, jag trodde det var onsdag idag, var asglad och taggad så kom jag på att det är en heeeel dag kvar...

2008-06-03 @ 10:20:16
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Tirri

Åsele är ett bra ställe ;) hihi.

Vet dock inte om jag är ledig på midsommar men.. Annars tyck ja du koom

2008-06-03 @ 16:53:27
Postat av: Sandra

Men det är bara att lägga ut samma, det gör inget ;)

Jaaaaaaa, jag har taggat hela dagen, jag och Hanna har gått och eggat varandra. Vi har till och med bakat till imorgon :)



Åh ja tivoli skulle vara grymt kul! Då är ju bara frågan om man har råd.. Men ett åk kan man väl lyxa till sig kanske :)

2008-06-03 @ 23:23:31
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: emmy

nää 6 bäbisar :) :) 3 tjejer och 3 killar tror vi :)

2008-06-04 @ 21:06:21
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0