start it new

ennu en dag ledig, nu börjar det faktiskt att kännas som sommar ! :)
värme , kompisar och allmänt mys faktsikt :)
stan med hampus och jonas sen blev det ju käk på droskan, dyrt men myyys :)
nu är det iaf mariehem som gäller, ny poppade popcorn som står på bordet och jonas som softar framför teven :)
ä
äh började fan mitt "nya hälsosamma liv idag" är det ju tänkt...
kelv upp kring tio, drack kaffe, rask promenad en sväng, bra frukost sen är det tänkt att styreträna och stretcha lite (om det hinns med) men det är väl tänkt typ iaf 4 dagar i veckan :) strechingen varje dårå :)
ska fan inte ge upp, i will get fit and awsome :)


dåliga nyheter idag, börjar fundera på om jag har dåligt inflytade på allting runtom kring ?

kanske är det möjligt med sthm ? vad sägs .. och hur blir det med sundsvall ? :)
foten är mer än stukan i feel, lär dig att vara försiktig lillen !! :P
nya bikinin halvinvigd idag på kajen, i had to do what i had to do :)

TRÄÄÄÄNA - mera mera mera :)

Kommentarer
Postat av: emmy

jodå, jag vet! åh popcorn.. jag blev assugen på popcorn.. ja vi ska till sundsvall! In some way..!

2008-06-30 @ 21:57:17
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker att vi styr stockholm! Även om det inte blir något dans eller chill med.. ja du vet vilka ;) Men jag är i alla fall jättetaggad på det, hur det än blir! Hoppas att jag inte är ensam om det :(

KRAMIZZ

2008-06-30 @ 22:03:08
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0