goes around comes arond

kom just hem från surf och emmys hoppträning - du förvånar mig (och det possitivt) grymt flexibel!! :)
har en kisse som trackar mig när jag sitter vid datorn, även kallas mussolini...

första galoppen med ponie idag, mysko till en början en bara sådär galet fin som bara hon kan ! :)

lämnade iväg kusinen idag på buss-stationen, trevligt, mysko och framförallt nya lexikon here you come ?

idol 2008 ? luleå lördag morgon, endå halvtaggad men frågan är om modet och sången faktsikt finns där, sen skulle jag vilja ha lite support med någon som följer, då åker jag !!

fryser om mina fötter och daimglassen chipsen och godiset bara skriker på mig från emmys skafferi, så det är bäst att hon skyndar sig !! :)

baby borta nu 1 vecka, känns konstigt att inte alls höra din röst, jag saknar din närhet dina ord och bara dig, jag saknar att du alltid finns där när det är tugnt och någon som faktiskt ringer på natten och önskar godnatt..
bara 3 veckor kvar nu, :) 1/3 avklarat !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter helbra det :). Jodå det är bra med mig. hade planerat att åka till ume ikv men då ska jonas mamma dit imorgon så vi sticker på morgonen ngn gång :)..

Vad äre jag ser, Idol? ;D Funderar du på det?
Jag kommer heja på dig då!!! ;)

2008-03-26 @ 22:11:59
URL: http://T3rese.blogg.se
Postat av: emily

hihi :) kram!

2008-03-29 @ 08:12:09
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0