slask i plask

Vi kan ju åtminstonde börja att nämna det underbara vädret som existerar i norrland just nu.
kanske inte det bästa vi har sätt direkt, go away !!

nu sitter man här på historia lektionen och skriver massor om sydafrika och konfliktdiamanter (blod diamanter)
fruktansvärt engagerad? ^^

NM möte igår- tråkigt med dåligt egagemang, men för engångskull så var det folk på möterna (!!)
Jag och Emmy ska styra upp en kreativitetgrupp som ska jobba med utsmyckning inför tävlingarna och försöka att gå lite roliga hinder till tävlingsbanorna.. SJUKT KUL!! :)

Tatuering igår, nu sitter den där - betydligt större en planerat men sjukligt nice :) jätte jätte nöjd! känns dock väldigt konstigt att det prasslar när man går, hihi..

15månader igår med älsklingen :) - lång tid, men den underbaraste någonsin !! :)

Teoriprovet avklarat !! :) nu är det bara uppkörningen kvar sen blir det körkort för hela slanten !! :) sjukast vilken frihet, förhoppningsvis innom 3 veckor :)

8dagar kvar innan baby åker till USA.. alldelens för nära, men du kommer ha sjukt roligt, och jag kommer sakna dig ! :) däremot har jag en snygg tatuering som jag kan sitta och smeka i min ensamhet ;)
image7

PUSS !!


Kommentarer
Postat av: emmy

hahah ändå ensamt att sitta och smeka tatuering :)

men men, kreativitetsgruppen - roligaste uppdraget! det var för övrigt ganska roligt att jag skrev kreativitetsKruppen flera gånger :) kram kram

2008-03-11 @ 22:05:22
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0