Break down


Genrep på idun mellan 16.oo-18.oo
Middag hos bästaste malin 18.3o
UTGÅNG med mallan brallan !! :) - trevligt trevligt, fyllechaffis för första gången ;)

Lördagen bestod av dans dans och åter dans, förhöll mig på IDUN mellan 13.oo-21.oo så en heldag :)
dansföreställningar måste nog vara halva grejjen med dans, spänning prestation och framförallt måste jag säga lycka :)

Söndagen blev det mer dans, stanna över mellanföreställningen för att hjälpa till bakom scenen med kläder och liknande rekvisita, sjukt hur allting faktsikt flyter på under all stress !!
Sista föreställningen var någontgin alldelens exxtra..  Glädje, lycka, tårar och kramar om vart annat.. Donken med dansbrudarna efteråt, tillsammans kan vi förstå och gråta ut :)

Sömnen har börja spöka igen, så fort jag blir stressad och mycket händer i skolan slutar jag sova nattetid och blir som en zombi dagtid, varje lugn stilla stund somnar jag... JAG ORKAR INTE....!!
image19

massor i skolan nu, jag har upp över öronen men skjuter det verkligen bara åt sidan, jag vet inte alls hur jag ska hitta någon kraft att ta tag i det och göra allting som ska lämnas in, redovisningar som ska förberedas och framförallt gruppträningen som ska hittas och göras på fredag, jag har sådan otrolig ångest att jag inte alls vet vart jag ska ta vägen, jag orkar verkligen itne med allting som ska göras just nu, det är verkligen för mkt !! Nu sitter jag och har framför mig ett arbete som ska leda till en redovisning på 5min på engelska om någon gammal känd författare ? PYTTSAN att jag kan låssas vara någon gammal tant.. blääääk... Sen är det närmast historian som ska göras till imorron, matteläxorna som inte är gjorda (ej heller förstådda) men framförallt hitta den där äckliga lilla boken med blocken till gruppträningen så jag kan börja träna (15min redovisning på fredag)

Hästen är pigg och busig och vill arbeta och göra någoting vettigt igen, jag känner desamma, kan jag bara itne få börja snart så att det blir någonting bra ? Iaf blir det ultraljud för er som inte visste det på torsdag i vännäs, då ska vi ta reda på vad som är fel och vad som göras, svullnaden är dock borta det finns inga tecken på att det är någonting som är fel...

Harrybarry kom ner idag och haltade igen, ska det verkligen vara så att du inte kommer uppleva en sista sommar älskade älskade kisse..?

Nu blir det att tagga sommar kurser och workshops innan sommaren verkligen ska slå in, sen finns spekulationer om att prova balett/jazz? det känns främmande och skrämmande, men ändå ngt jag borde göra ...

Jag burkar alltid säga, bryt ihop och bit ihop, men just nu känns det mest bara bryt ihop för att bita funkar inte längre, men vi får se hur det slutar.. !! - skolan ligger i farozonen!

Dans på kuluturnatta?

Älskade älskade vänner... så fruktansvärt betydnande (:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Självklart att det blir dans på kulturnatta. Men däremot måste vi komma på ett namn som dom kan presentera oss under!

Det är klart att vi ska anmäla oss, vi ska göra det idag till och med, men vad händer om det inte blir fler? :O
Det måste bli av, det var ju min räddning ju!

Haha nej det var roligt att vara på skolan så länge, vi hade det jättetrevligt :)

2008-05-20 @ 14:39:48
URL: http://srenman.blogg.se
Postat av: Sandra

Kan ni träna imorrn efter skolan? Eller på fredag?
De var tvungna att ha namnet redan idag, så jag tror att Micke fick bestämma namn åt oss xD Men det är väl lugnt? vi måste ju inte behålla namnet efteråt om vi inte vill. I alla fall, har du remixen, eller tror du att du kan fixa? :)

Ja vi var där idag och anmälde oss, och då sa L-M att det var i alla fall kanske fem som hade anmält sig redan, så hoppas det blir av!

2008-05-21 @ 19:58:46
URL: http://srenman.blogg.se
Postat av: Sandra

Okej okej, hoppas det går bra där!
Okej, ja vi får höras på telefon, planera lite å så.. Ja gör det, glöm inte ;) Det blir ju inge roligt utan remixen!

Jag med, ska bli fett niceeee! :D

2008-05-21 @ 22:12:15
URL: http://srenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0