carlshem

nu sitter man och slö tittar på so you think you can dance reprisen :), sen blir det att åka hem ....
trevligt igår med sara och elin, sjukt att man kan skratta så mkt åt så lite !! :D trevligt trevligt, och jaa jag är mongo!
iaf så måste jag säga, ångest ångest ångest när ni säger sådär, jag hoppas jag inte måste ångra mig för hela mitt liv iaf ;) för får jag chansen igen tänker jag inte sumpa den kan jag lova !! :)

sjukt taggad på onsdag-torsdag i veckan och workshop med dawid och mario :) det kommer bli riktigt nice :b
träningsvärken sitter fortfarande i, helt sjukt vad man känner sig otränad kan jag lova...

shit alltså, jag kan inte släppa det ! :)

tävling med violetta imorron på SURF, spännande och ska bli roligt att hoppa lite :) skrutteponny !! :)


helt sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0