stop and stare

sitter hemma ffrån skolan idag. sjukaste trött och orkade verkligen inte få fler komentarer pga det i skolan, hade en lektion 3½ timmes hål för att sedan bli upplockad för att åka till veterinären.. - NEJ TACK.

Iaf, veterinären idag i vännäs 14,30 - lill-hjärtat <3
jag hoppas så innerligt att det inte är någon fara och att du ska få skutta och leka snart igen, det är tråkigt för både dig och mig, du vill jag vill, men just nu finns det ett hinder.. det måste bort !!
veterinärbesöket avklarat - hältfri ponie :) dock med observation för den diffusa svullnaden v.fram ska vi skritta i två veckor tills ultraljudet är utfört, lycka lycka lycka !! :D

för er som har missat fick Evelina Pettersson den 7/5 2oo8 9,47 sitt
körkort!!

dansuppvisning nästa helg, det är mkt som ska slipas och sättas, let me make it let me make it!
kläder, assocearer och annat ska fixas och trixsas, mkt som ska bevisas ..

surfs dressyrlag föll igår, första omgången krashad pga karantän och skador. - damn!
vi får försöka satsa på hoppningen ist, någonstans måste vi ju kunna vara med !

försöker styra eventuell roadtrip till sthlm innom kort, försöka få ihop allting och se om det finns någon möjlighet, det känns bara lite för läskigt, men vi ska kolla möjligheterna iaf :)

don't look back in anger (?)

Kommentarer
Postat av: emmy

jag vet! helt otroligt snygg :)

2008-05-11 @ 16:11:31
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Sandra

Nämen, jag visste inte att du hade blogg! :) Taggad till uppvisningen eller?
Vad ska du göra i stockholm? :)

Förresten, grattis till körkortet ;)
/Roland Lover, Guess Who? ;)

2008-05-12 @ 22:33:24
URL: http://srenman.blogg.se
Postat av: Roland Lover Again

Jag vet, det suger att vi bara får ha hip hopen en gång! :(
Men jag blev taggad på sommarkurser i alla fall!

Jaså, är dina "homies" dom jag tror att det är? ;)

2008-05-13 @ 10:11:36
URL: http://srenman.blogg.se
Postat av: Roland Lover Again

Jag vet, det suger att vi bara får ha hip hopen en gång! :(
Men jag blev taggad på sommarkurser i alla fall!

Jaså, är dina "homies" dom jag tror att det är? ;)

2008-05-13 @ 10:12:06
URL: http://srenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0