getting betta

känns lite bättre idag :) hoppas det håller i sig,
funderar på en riktigt tidig kväll ikväll så jag är pigg
och fräsh till imorron så jag orkar dansa :) skulle vara nice iaf!

jag börjar faktiskt tvivla mer än jag trodde jag skulle göra, är
det där verkligen det jag vill ? kanske är det dax att lämna det
bakom mig, iaf för nu och se vad som händer senare i livet?
eller är det bara för att det känns som att ingenting fungerar som
jag börjar ge upp ?

lektionerna idag gick bra :) - skruttan skötte sig bra, jag tycker så mycket om dig!
vill bara ta hem dig och visa att allting kommer bli bra, med rätt av allting!

louise, jag saknar dig verkligen jättemycket, och det är inte okej att det kommer
dröja superlänge tills vi ses!! inte okej alls.. sjukt att man kan börja gilla någon så
mycket på bara en vecka, du är iaf guld värd!!

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Louise

2008-09-02 @ 22:02:52
Postat av: louise

Nawe!! gumman du får mig att börja gråta!!

Nää, det är läskigt länge tills vi kommer att ses igen! Men vi bara måste ses nästa sommar! <3 ÄLSKAR DIG! <33

2008-09-02 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0