lördag

det har hunnits med mycket idag!

jobbat
- 40års ridning på lilla rysa , pengarna strömmar in och det var inte allt för tråkigt heller, rätt kul att kunna prata lite hästar och samtidigt hjälpa någon som inte ridit ordentligt dom senaste 20åren ... man känner sig rätt ung när man träffar människor som pratar om dom senaste 20 som att det var igår, det är mer än hela min livstid.
kalas - firade favvis memms idag ! - tårta kakor, mat osv osv .. gott var det, i mängd dock .. (!!) paket och andra diskussioner
stallet - snabb mockning i stallet, fel kläder och inte alls någon större entusiasm, träffade jaqueline en sväng, jag saknar våra kvällar, jättemycket faktsikt .. !!
edc - med inte allt för bra resultat, sverige var bättre än 11 plats !!
stretch - 70min, jag ska göra det till en vana, jag ska bli vig, så snart som möjligt även om det tar emot i massor

det känns inte längre som att jag har någonting som jag kan känna (här hör jag hemma).. det var länge sen jag kände så och det saknas väldigt mycket .. jag har det jag gör och det tänker jag hålla mig till, tills det är min tid och det är dax att hitta det jag ska göra, mitt element och mitt "hem" ..

en dag närmare dansen, nu måste jag sätta igång med PA arbetet!!

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får gärna massera mig, i like i like. Men den riktiga frågan är ju när jag ska flytta hem till dej?

2008-09-07 @ 00:10:58
URL: http://knutsord.blogg.se/
Postat av: linda

okejokej, vad trevligt :) allt bra idag?

2008-09-07 @ 13:11:42
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0