mixed

först skola, kändes som om dagen aldrig skulle ta slut..
sen var det reeeegn när jag skulle till stan..

handlar present åt bästaste memms ! :)
fika där imorron osv, blir nog säkert trevligt. :)

dansis en sväng idag, det kommer aldrig bli sig likt,
inte när du oxå försvinner karin !!
iaf var det mys att hänga ett tag, konstiga föräldrar som
inte förstår att man gör sitt bästa ibland !

inkastad på jobb idag, teori - rätt slappt..
sen blev det ju lite klirr i kassan måste jag säga !
pengar till utgång må jag tro ! :)

jobb imorron, jag kanske är för snäll ibland, men som sagt
är det ju någonting jag tycker är roligt och som jag får betalt för.

jag känner mig tom, för många på för kort tid, och än är det inte över..
denna höst kommer bli väldigt ensam och tom, hoppas ni som stannar
hjälper mig att fylla upp endel av min tid at least..

You're a class all your own

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men skojar du? Fast man blir ju lita glad också, men man gör ju alltid bort sig då man känner stirren! xD

2008-09-06 @ 17:19:40
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Elin

Det samma gäller för dej.

2008-09-06 @ 19:57:33
URL: http://knutsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0