take a picture

som kunde vart så enkelt blev plötsligt så svårt !
sitter och kollar igenom bilder från förut och nya,
jag har inte en enda bra porträtt eller vanlig bild på mig själv.
som vanligt gör jag massa grimaser på bilderna eller hinner med
någon f***ad min ändåå...

sen tänkte jag; ååh men en cool dansbild skulle heller inte sitta fel, men
JO det har jag inte heller, och kommer itne på ngt att söka på för att hitta ngt coolt heller..
så där rök den idén.. . !

håller på med den andra bloggen, den är enkel nu men med en snygg header blir det kalas tror jag..
eller iaf kanske..!!

kärlek.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hade ju varit roligt att veta adress till andra bloggen....



Hoppas allr ät bra med dig tjejen! kram

2008-09-10 @ 21:04:03
URL: http://www.ellla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0