take it slow

hell no. !
nu är jag less på att bara vänta.
kan inte alls bara få ruscha iväg i en satans massa fart.
skulle vara skönt med lite omväxling, försöker planera in sthlm
rätt snart, (sus vi måste kolla det där) jag har ett datum nu iaf !! :)

besvikelse, bara ett avsnitt av gossipgirl idag, INTE OKEJ..

red pysen idag, lillponnyn ! - du är verkligen det sötaste och får mig
att lägga allt annat åt sidan, - det tycker vi om.. måste ta mig mer tid !
så himla duktig och fin (:

fullspäckad vecka på kvällarna, hoppas inte på någon större ansträning när det gäller skolan..
då blir det helt enkelt kaos, vet att religionen ska vara klar till imorron, men icke..
såklart är den kvar i skolan iklar så det får bli den halvfärdiga verisonen om den inte hinner
kompletteras..

jag saknar dig, och det gör faktiskt rätt ont..

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du vet att du kan få skolarbeten av mig när du vill baby!

2008-09-07 @ 21:50:29
URL: http://karinlindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0